<$BlogRSDUrl$>

Monday, April 03, 2006

Status Interview

Dah finalize list utk diberi kpd CEO. Aim nak bagi hari ini gak. Nak minta tolong rakan sekerja utk bind dan submit kpd CEO's office dan bagi satu salinan kpd HR.

Lepas tu, kena tunggu queue CEO la. Khabarnya, ada yg dah tunggu lebih sebulan utk dipanggil interview. Aduuhh! Harapnya, bos saya dpt ingat2kan CEO. Ialahkan, CEO sendiri yg nak team ini ditubuhkan. Harapnya dpt la dia meluangkan masa utk calon2 ini. Kalau kena potong queue pun, potong la... Sori ye...


Kursus SAP EM

Ha! Kursus SAP lagi, kali ini, SAP Event Management plak. Semalam belajar nak hasilkan event handler dan update expected events yg dihasilkan semasa event handler tu dibuat, berdasarkan event handler type.

Ceh! Bunyi macam bagus, walhal tin kosong aje :b :)

Kursus tamat esok, hari rabu. 3 hari punya course.


Unit Test

Adakah menggunakan unit test lebih menjimatkan masa atau melambatkan? Itu la persoalan yg ditanya kat group mmyooad.

Komen saya, tunggu... Nak pi kursus ni. Bila sempat, saya update kat mmyooad dan blog ini gak. Penat gak cerita pasal unit test kat beberapa orang semasa interview tempoh hari. Nanti, saya print aje la dan bagi semua orang yg nak diinterview utk baca. Tak payah terang berkali2. :D

Comments:
bro hamdi

saya masih lagi cari any test software yang boleh hasilkan saya object dari test case nyer code..so tak perlu lah nak conding.. cuma kena buat logic je dalam class tersebut..dia akan createkan rangka class
 
"test software yang boleh hasilkan saya object dari test case nyer code"

hmmm...

tak tau la plak...

tapi, kalau nak buat test utk DM/DAO, ia boleh digeneratekan. dulu, saya ada buat utk codegen sikit. bila ada masa, saya akan buatkan utk x2.
 
Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?