<$BlogRSDUrl$>

Thursday, March 24, 2005

Macam2

New Web Framework: Echo2, with Ajax-based Rendering

General: Exit Java applications properly


Kelas OOAD

Adalah saya, sebagai pemegang mohor-mohor besar OOAD, dgn ini,
mengishtiharkan bahawa, anak bulan OOAD tak kelihatan tengahari ini.
Dgn ini, kelas OOAD utk bulan ini, dibatalkan.

Sekian, terima kasih.


Kelas dah kensel, bolehlah saya fokus kat kedua2 anak saya yg nak exam isnin depan. Betul la kata kakak saya, anak2 yg nak periksa, mak dan bapak mereka yg tension. Tension kena ajar mereka la.

Math, Science, BI dan BM tu, ok la lagi, terutamanya dgn bantuan sw math yg saya buat tu yg setakat ini dah ada lebih 10 jenis soalan. Masalahnya nak ulangkaji Bahasa Arab darjah 3, kantul saya dan isteri. Aduuuhh!! Ta'lamu, ya'lamu, ... Aduuuhh!! Ana la' afham.

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?