<$BlogRSDUrl$>

Friday, March 18, 2005

HotDog Haram

Hangat gak tentang isu hotdog yg menggunakan usus babi. Semalam saya terima 1 email dan 1 sms tentangnya. Email tu menyatakan al kononnya, dari sumber PPIM bhw, semua hotdog adalah haram krn menggunakan usus babi. Hanya keluaran Ramli dan Prima shj yg halal.

Prima? Tak terkenal pun keluaran Prima ini dgn halal. Ramli tu, kuat gak la kepercayaan. Prima? Tak plak. Kalau ayamas ke, mungkin lebih meyakinkan bhw ia halal krn syarikat ternama ni, selalunya tak nak ambil risiko nama baik mereka tercemar.

Tak kisah la.

Balik rumah malam tadi, isteri saya kata dia ada dpt sms yg menyatakan bhw jenama Muller, Azmy, Saudi dan PRIMA telah disahkan oleh PPIM sebagai haram krn menggunakan errr, khinzir.

Maaaana satu ni?!

Tak kisah la. Utk selamat, saya sekeluarga hanya akan beli dpd Ramli aje. Mahal sikit, tapi selamat. Gunakan tanpa was was.


Kelas OOAD

Dah masuk bulan kedua dan kelas kedua masih belum tentu berjaya diadakan. Kesibukan urusan kerja dan peribadi masing2, membuatkan ramai yg terpaksa tarik diri.

Sabtu ini dah out. Tinggal last hari ahad, 27/3 ini aje. Kalau by hari khamis minggu depan tak cukup 5 orang, saya kensel aje la utk bulan ini. Tak pe la. Kita tengok camna. Ada hekmah disebalik semua ini.


Iraq

Secret US plans for Iraq's oil


Macam2

Spring WebFlow Maturing

ActiveCluster 1.0 Released

The World Factbook - web site CIA!!

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?