<$BlogRSDUrl$>

Sunday, January 30, 2005

Iraq

THE CHILDREN OF IRAQ. Banyak gambar .


OOAD study group

Hmmm... kurang sambutan nampaknya. Dah post kat ittutor, dah email kpd semua yg attend 1st course, dah email kpd rakan2 dan dah post kat sini. Tak sampai 5 orang (bekabox, 1kHz, mnajem, ryzam) yg nak join dan dah cadangkan tarikh utk bulan 2 ini.

Mungkin kesibukan kerja masing2 menghalang mereka yg berminat ni utk respond dlm masa beberapa hari ni. Ke, saya ni banyak sangat masa utk diluangkan kot, hahahaha!

Saya harap, mereka yg berminat akan nyatakan bila mereka boleh dlm bulan feb ini. Kalau tak sampai 5 orang, saya kensel aje la. Mungkin lain kali.

Ada yg tanya kesesuaian study group ini dgn tahap mereka. Utk saya, datang la sekali ke study group ini, selagi tak sampai 10 orang. Lepas 1st session, buat la penilaian sendiri, kalau apa yg diperbincangkan mendatangkan faedah kpd mereka DAN mereka boleh participate dan beri contribution, maka teruskan la. Kalau tidak, kalau sesat, kalau lemas, usah gusar, cuba tingkatkan ilmu, belajar la lagi, buat la lagi projek2 sw dan join la semula lepas itu.

Hasrat saya, team yg mula2 ini, selepas satu waktu, akan tubuhkan study group yg mereka sendiri ketuai dan sebarkan ilmu ini, kpd ummah.


Database replication

Artikel Heterogeneous database replication with SyncML.

Artikel SyncML intensive.

Artikel Sync traps.

Sync4j.


Macam2

Perbincangan kat javalobby - Does using "early return" in function impact/improve performance?.


Comments:
almanak.. tak jadi pulak ke?
tapi saya harap yahoogroups tu dapat diwujudkan.. kita beroperasi lalu yahoogroups dulu lah..
kalau abg hamdi tak nak create meh saya create kan.. nak kasi nama apa?
 
1kHz, insyaAllah jadi. Dah capai jumlah minima 5 orang. Saya kena buat surat kpd sekolah tu menyatakan tujuan kita, bila tarikh2 yg nak dibuat study group ini dan senarai mereka yg nak attend.
 
saya nak join kalau masa perjumpaan tu sesuai dengan jadual saya. upkanlah yahoogroup tu cepat2. apa email saya ya kat linuxlah@mygentoo.cjb.net <-- gantikan dengan email 1G yang google bagi ( sepam protection )
 
Jeffry, boleh awak email kat saya? Buat masa ini, saya belum nak hasilkan yahoogroups lagi. Nak get a feel for the ooad study group dulu.

Saya akan hubungi semua yg berminat melalui email. Kita buat simple email group aje dulu.
 
apa email ko? saya tak tau
 
Aisey! kat bhgn bawah blog saya ni ada seksyen "Contact". Ada email saya kat situ.
 
Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?