<$BlogRSDUrl$>

Monday, December 06, 2004

Kursus Object Modeling

Saya berhasrat utk mengadakan satu lagi kursus object modeling, selama 4 hari, pada 5, 6, 12 dan 13 feb tahun depan ni. Ia adalah usaha yg lebih lagi utk cuba memahamkan para peserta tentang object modeling. Kursus ini bukan sambungan dpd kursus yg baru lepas. Ia adalah dlm skop yg sama, tapi lebih banyak latihan akan dilakukan.

Pada 5 dan 6 feb, teori dan latihan2 yg lebih banyak akan dilakukan. Sedikit cara bagaimana nak implement juga akan disentuh pada 6 feb. Mula 7 sampai 11 feb, para peserta diminta utk mencuba object modeling kat tempat kerja. Cari la apa2 masalah / user requirements di tempat kerja utk dilakukan object modeling.

Pada 12 dan 13 feb, setiap para peserta diminta utk bentangkan object model mereka terhadap sebahagian dpd masalah / user req. yg mereka pilih. Kemudian, para peserta yg lain akan berbincang tentang masalah / user req. dan object model yg telah dibentangkan. Akhir sekali, saya akan beri pandangan tentang object model pilihan saya, kalau ada la. Kalau object model yg dibentangkan tu dah cukup bagus, tak payah la.

12 feb tu adalah hari sabtu ke 2. Mungkin ramai yg kerja. Saya jadikan hari sabtu tu sebagai pilihan, sesiapa yg dpt datang, datang la. Kalau tak dpt, bentangkan object model anda pada hari ahad. Sesiapa yg tak kerja atau boleh datang hari sabtu, diminta utk bentangkan dulu object model mereka. Jangkaannya, 1/2 jam setiap peserta bentangkan dan bincang ramai2.

Bayarannya adalah lebih mahal dpd kursus sebelumnya dan video tak boleh diambil utk mengawal sebaran ilmu ini. Lokasi masih kat UIA. Sesiapa yg berminat, ada cadangan, dll, bolehlah email kat saya.


Pindah Rumah

Alhamdulillah, semua usaha utk pindah rumah pada hari sabtu lepas berjalan dgn lancar. Sekarang ini tinggal nak unpack barang2 dlm kotak ke tempat simpanannya. Mana nak letak ni...?

Terima kasih kpd rizan krn datang membantu. Berhati2 dlm perjalanan jauh awak tu. Semoga sampai ke destinasi dgn selamat dan mudahnya. Amiin.


Iraq

Seven Days of Hell

Fallujah in Pictures


Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?