<$BlogRSDUrl$>

Friday, November 05, 2004

Selamat Hari Raya kpd semua pembaca blog saya. Saya akan mula bercuti mulai hari isnin depan. Habis aje kursus, terus balik ambil keluarga dan cau balik. Terpaksa balik awal disebabkan ada sedikit kecemasan. Bos pun approve sekejap aje.

Saya akan cuba update blog ini dpd kampung, JB, dari masa ke semasa. Tapi, tak banyak la krn dial up aje.

Jumpa lagi, insyaAllah.


Macam2

JTGL - "Java Tiny Gfx Library (JTGL) is a graphic fundation framework (a graphics/gaming api) that will allow easy deployment/porting of applications/games on many environments: AWT/Swing/SuperWaba(Palm/PocketPC)/J2ME(MIDP1&2)/ExEn/DoJa,Nokia,Siemens ,Motorola,etc.. "

Artikel Redirect-after-Post pattern menggunakan Struts.

AspectWerkz ver 1.0 final dah release! Tutorial depa kat sini.

MySql ver terbaru, 4.1.x rupa2nya dah tukar cara dia Authenticate user, menyebabkan Mysql Front ver 2.5 yg saya pakai tak leh access mysql yg baru tu. Bukan shj tu, jdbc yg saya guna pun dah hancusss! Cis! Tak leh guna ver 4.1 la nampaknya.


Comments:
Saya cadangkan en hamdi update kepada version 4 cepat2 :D.

Bulan lepas baru je data saya berterabur disebabkan pakai client yg tak support lagi version 3. Lagi pun query utk v4 ni ada lebih function (macam in, etc.)
 
saje je nak ucap selamat hari raya pada en hamdi kita..
Selamat Hari Raya Aidilfitri :)
 
Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?