<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, May 18, 2004

Open Office
Ver 1.1.1 dah release. Baru habis download. Hanya 63MB aje. Hehehe, terus slow internet access kat office ni.

JasperReport
Ver 0.5.3 dah release. iReport, iaitu gui utk jasperreport pula dah release ver 0.3. Boleh access dari menu sebelah kiri blog ini.

Mozilla Firefox
Sejak blogger tukar ke version baru, saya mula menghadapi masalah utk buka blog saya sendiri menggunakan firefox. Terpaksa guna IE. Yg peliknya, ini hanya berlaku kalau saya masukkan url tulisaninsan.blogspot.com, tapi a ok kalau masukkan mana2 url arkib.

Godek punya godek, akhirnya selesai masalah. Saya kena bersihkan cache firefox, baru dia nak load blog saya. Agaknya, firefox pun dah muak dgn blog ini kot...

Tips Java Guru
servlet berhubung dgn jsp
hadkan access kpd web apps kita mengikut lokasi
Lucene search engine mampu meng'index'kan perkataan selain BI
Cache hasil search yg dilakukan oleh Lucene

Kelajuan J2EE
Artikel JavaWorld tentang kelajuan J2EE

Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?